Marketingové zajímavosti - články

Master of Business Administration (MBA)

V této sekci naleznete zajímavé články ze světa marketingu, které vám zprostředkováváme ve spolupráci s marketingovou agenturou Besteto

Besteto marketing, s.r.o. pomáhá malým a středním e-shopům s marketingem na internetu. Kromě komplexních služeb zajišťuje i jednorázové optimalizace inzerce ve vyhledávačích zboží, tvorbu a správu PPC kampaní, SEO audity a audity návštěvnosti zdarma. Poskytuje poradenství, publikuje a pořádá odborná školení pro majitele a marketingové pracovníky e-shopů a pro lidi z marketingových agentur.

Chcete-li provozovat úspěšný e-shop, musíte prodávat jedinečné zboží za skvělou cenu, být skutečným znalcem prodávaného sortimentu a jeho cílové skupiny, nebo mít skvěle zvládnutý marketing a hromadu peněz. Pojďme se podívat na to, jak udělat konkurenční výhodu z marketingu. Číst více »

Při výběru e-shopového řešení je důležité sepsat si priority a fuknce, které na svém internetovém obchodě chcete mít. Vybrat si můžete mezi třemi řešeními. Nechat si naprogramovat e-shop na míru, pronajmout si jej nebo si můžete koupit e-shop, který je již v provozu. Číst více »

Poté, co jste vybrali zboží, které budete prodávat, zařídili si e-shopové řešení a produkty máte na skladě, je dobré začít přemýšlet nad propagací produktu a značky. Jak a kde tedy můžete inzerovat? Číst více »

Webovou analytiku neboli měření návštěvnosti, tržeb a dalších metrik je dobré spustit ještě před tím, než začnete s propagací e-shopu. Nejčastější nástroj na měření, který používá naprostá většina českých e-shopů, je Google Analytics (Analytics). Měření konverzí a dalších údajů probíhá i v jednotlivých nástrojích - v AdWords, Skliku, na Heurece, ve Zboží.cz atd. Číst více »