Ing. Mgr. ZuZana Vintrová

Zana se marketingu věnuje už od svých vysokoškolských studií, kdy zjistila, že se jedná o obor, kde může skvěle zkloubit svou kreativní část osobnosti s tou druhou, která je spíše systematická, strukturovaná a analytická. Marketingem se prokousávala od asistentských pozic až po specializaci na online marketing a projektové řízení tvorby webů a velkých marketingových kampaní. Pracovala jako marketingový manažer v softwarových firmách, které poskytují software jako službu (SaaS), a také jako Online marketing manager v JIC (Jihomoravském inovačním centru). Aktuálně je částečně na volné noze jako konzultant pro marketing a také působí jako Marketing project manager v oblasti e-commerce v české firmě, která je ve svém odvětví jedničkou nejen na české trhu. Na marketingu ji baví, že se jedná o disciplínu která je velmi pestrá, každý den jiná, kreativní a přitom systematická, že se může stále učit, vymýšlet a zkoušet pořád nové věci a realizovat své nápady. Baví ji hlavně vymýšlet strategie a přemýšlet, jak jednotlivé dílky marketingu do sebe mohou zapadnout tak, aby generovaly požadované výsledky. Ve svém volném čase je velmi aktivní, má ráda cestování a turistiku, cvičí jógu, jezdí na kole a na snowboardu. Ráda čte, chodí do kina a pije kávu.