Specializovaný blok MBA
Master of Business Administration
MBA Real Estate Innovation & Excellence
Druhý blok studia je specializovaný a skládá se ze tří vzdělávacích modulů, které student absolvuje v rámci své specializace. Výuka specializace probíhá v rámci jednoho vzdělávacího dne. Konkrétní termín si studenti volí ze široké nabídky přímo ve studentské sekci.
Výčet specializovaných modulů
Komunikační dovednosti pro realitní makléře
Rétorika neboli umění mluvit a jednat s lidmi je nedílnou součástí našich životů a určitou profesionální ctižádostí. Jedná se o jednu z nejstarších jazykových disciplín. Rétorika není jen o umění výřečnosti a vybroušené mluvy, ale také o schopnosti zaujmout a udržet pozornost publika. Mluvit přesvědčivě, přirozeně a své vystoupení mít promyšlené, předem připravené. Vždy je podstatné mít cíl, toho se držet a k němu směřovat.
Realitní marketing
V tomto pokročilém modulu získají studenti vhled do strategií a metodik využívání sociálních médií a obsahového marketingu v rámci realitního průmyslu. Cílem je nejenom porozumět významu těchto nástrojů pro moderní realitní makléře, ale také se naučit vytvářet a řídit komplexní strategie, které budou generovat vysoký příliv potenciálních klientů a posilovat důvěru ve značku. Tento modul klade důraz na propojení strategie s praktickým uplatněním a analýzou výsledků.
Umělá inteligence a moderní technologie v realitním sektoru
Umělá inteligence (AI) a další moderní technologie mají stále větší vliv (nejen) na realitní sektor. Tento předmět se zaměřuje na jejich využití s cílem poskytovat efektivnější a přesnější služby klientům. Důležitost tohoto tématu spočívá v tom, že integrace umělé inteligence a nových technologií do tradičních realitních procesů může zlepšit kupříkladu zákaznický servis, urychlit transakce, zefektivnit marketing a maximalizovat spokojenost klientů.