Projektové řízení

Bachelor of Business Administration (BBA)

Projektové řízení Bachelor of Business Administration (BBA)

Specializace BBA Projektové řízení umožní studentům nahlédnout do problematiky projektového plánování, realizace a rizik spojených s dokončením projektů. Cílem specializace je rozšířit teoretické znalosti a praktické dovednosti za účelem vypracování projektového záměru, jsou specifikovány metody a techniky využitelné v jednotlivých fázích životního cyklu projektu dle IPMA a také je kladen na aplikaci měkkých kompetencí v projektovém řízení, jako je komunikace, řešení konfliktů, time management. Po úspěšném absolvování budou studenti schopni vytvořit projektový záměr investičního/neinvestičního charakteru včetně tvorby situační analýzy, definovat současnou a potenciální konkurenci, tržní prostředí ve zvolené organizaci, specifikovat oblasti podnikání s využitím externích a interních manažerských metod. Specializace BBA Projektové řízení obsahuje nad rámec základního bloku tyto moduly: Úvod do projektového řízení, Projektová dokumentace a rizika, Životní cyklus projektu a Měkké kompetence v projektovém řízení.

Brožura

Moduly programu

1. BLOK - ZÁKLADNÍ 2. BLOK - SPECIALIZACE
Teorie a praxe managementu Úvod do projektového řízení
Personální řízení v organizaci Projektová dokumentace a rizika
Základy finančního managementu Životní cyklus projektu
  Měkké kompetence v projektovém řízení

Průběh studia

Studium BBA trvá 9 - 12 měsíců, probíhá v českém jazyce a kombinuje moderní e-learning s interaktivními workshopy, které jsou seskupeny do několika víkendových dní. Studium je rozděleno na 2 bloky a každý blok je dále rozdělen na jednotlivé moduly.

Výstupem za každý blok jsou seminární práce nebo případové studie. Za první blok vypracuje student 2 práce, za druhý blok 3 práce nebo případovou studii, popřípadě jinou formu definovanou v rámci sylabu konkrétního modulu. Studium je zakončeno vypracováním závěrečné práce a její obhajobou.

Nad rámec uvedeného studenti mají možnost individuálních konzultací s lektory, které mohou probíhat skrze e-learningové prostředí, virtuální místnost, osobně, telefonicky nebo v emailové podobě. Lektoři jsou po celou dobu studia všem studentům plně k dispozici a studenti se tak na ně mohou obrátit kdykoliv s jakýmkoliv dotazem. K dispozici mají studenti také doplňkové materiály, které vyučující uveřejňují v rámci e-learningu.

E-learningový portál provádí studenty po celou dobu jejich studia. Zde naleznou informace o přednáškách, studijní materiály, harmonogramy přednášek a veškeré potřebné informace, což maximalizuje pohodlí i dostupnost informací.

Nejbližší termín výuky BBA ZÁKLADNÍHO BLOKU je 17. 10. 2020. Do této doby může student absolvovat moduly z vybrané specializace.

Lektoři ve specializaci

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA
PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA je absolventem Českého vysokého učení technického – fakulty strojního inženýrství a studia programu MBA na Vysoké škole ekonomie a managementu. V dalším studiu se věnoval především psychologii a sociologii se zaměřením na řízení lidských zdrojů a získal titul doktora filozofie. Věnoval se problematice strategického managementu a ukončil studium v programu DBA. Disertační práci z oblasti výzkumu analytických nástrojů pro rozhodovací procesy obhájil v roce 2019 a získal titul Ph.D. Nyní si své teoretické znalosti obohacuje dalším studiem v oboru řízení a ekonomiky podniku. Po dlouholetých obchodních zkušenostech působil cca 10 let v TOP managementu českých a nadnárodních firem na pozicích obchodního a marketingového ředitele. Je autorem řady e-learningových kurzů pro Ministerstvo práce a sociálních věcí, spoluautorem monografie, autorem řady odborných článků a příspěvků, působil jako konzultant pro řízení projektů z Evropských strukturálních fondů pro Ministerstvo zemědělství. V současné době se kromě lektorské činnosti na vysokých školách a přípravy studijních programů MBA, zabývá ještě poradenskou a konzultační činností pro podnikovou sféru a státní správu, koučinkem manažerů a činnostmi souvisejícími s řízením podniků.

Ing. Yvona Charouzdová
Ing. Yvona Charouzdová

Ing. Yvona Charouzdová studovala na univerzitách v Praze a Velké Británii. Prošla celou řadu profesionálně zaměřených seminářů v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získala na vedoucích pozicích v mezinárodní firmě Neumann International. Zabývala se zde poradenskou činností v oblasti vyhledávání špičkových manažerů, osob středního článku řízení a specialistů. Mezi další aktivity patřilo i řízení špičkových poradenských projektů v oblasti rozvoje řízení lidského potenciálu (vypracování a implementace hodnotících a motivačních systémů, odměňování podle výkonu, manažersko-personální audity a organizační poradenství). Později se v respektované bance zabývala koncepcí vzdělávacích programů a sama je pilotně lektorovala. V současné době je ředitelkou společnosti Talent Management Center International a zároveň vede důležité projekty v oblasti leadershipu a talent managementu. Jako trenérka se specializuje na workshopy zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, měkkých dovedností, vedení lidí, leadershipu a prodeje. Vede rovněž specializované tréninky se zaměřením na nábor pracovníků, strategický rozvoj lidských zdrojů, odměňování, a mezikulturní řízení společností. Koučuje špičkové manažery s vynikajícími výsledky.

Ing. Lenka Lamešová
Ing. Lenka Lamešová

Ing. Lenka Lamešová má mnohaleté zkušenosti v lektorské, manažerské i poradenské oblasti. Více jak 10 let zastávala vysoké manažerské pozice, byla výkonnou ředitelkou Fondu ohrožených dětí v Praze, ředitelkou cestovní agentury a ředitelkou soukromé anglické základní školy. Její specializací v oblasti vzdělávání dospělých jsou manažerské dovednosti a leadership. V poradenské a koučovací praxi se věnuje osobnímu rozvoji klientů, především komunikaci, zvládání emocí a konfliktních situací, zvládání stresu, typologii osobnosti, sebepoznávání, time managementu, stress managementu a personalistice. Lenka Lamešová vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Odborné vzdělání si pak dále doplnila pedagogickým a psychologickým studiem, jehož poznatky uplatňuje především formou soukromého vzdělávání a odborných konzultací.

PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA
PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA v současné době působí jako projektová manažerka sportovních událostí a mnoha organizačních projektů. Svoji praktickou, vědeckovýzkumnou, pedagogickou a publikační činnost zaměřuje do ekonomicko - manažerské oblasti s akcentem na projektové řízení. Je autorkou mnohých článků a publikací z oblasti projektového řízení, stejně tak několika významných knih. Vystudovala Fakultu stavební Vysokého učení technického v Brně, obor Ekonomika a řízení stavebnictví. V rámci postgraduálního studia na téže fakultě se zaměřila na studium a aplikaci projektového řízení. Své praktické zkušenosti přenesla do absolutoria MBA profesního vzdělávacího programu zaměřeného na projektové řízení. Pedagogické vzdělání získala ve studijním programu Učitelství ekonomických předmětů. Od roku 2002 do 2011 byla odbornou asistentkou na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V letech 2004-2005 zde vedla Ústav podnikové ekonomiky. V současnosti působí na pozici odborného asistenta na Vysoké škole DTI v Dubnici nad Váhom. Zastává zde pozici zástupce vedoucího Katedry manažmentu a ekonómie, kde přichází do styku s mnoha vzdělávacími, organizačními a výzkumnými projekty. Přednáší v bakalářských, magisterských a MBA akreditovaných studijních programech doma i v zahraničí. Lektorka Projektového řízení v několika školících a vzdělávacích zařízení.

Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.

Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. se specializuje na personalistiku v projektovém řízení, zejména v oblasti profesního růstu a rozvoje, týmové spolupráce a individuálního koučinku. V rámci profesní praxe působí již jedenáctým rokem v oblasti managementu a řízení lidských zdrojů ve výrobních podnicích a společnostech, ve vzdělávacích, konzultačních a poradenských institucích a personálních agenturách, v oblastech rozvoje a růstu, vzdělávání (andragogiky) a pedagogiky. V profesní praxi uplatňuje odborné znalosti, zkušenosti a praktické dovednosti z oblasti řízení lidských zdrojů a personalistiky, podnikového managementu, aplikované ekonomiky, procesního a projektového řízení zejména u neinvestičních projektů podporovaných z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Je autorkou studijních skript pod názvem: Projekt 2 – Regionální individuální projekt „Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji“, spoluautorkou knižního titulu „Personální management“ a „Pracovní právo“. Taktéž se věnuje z pozice zahraničního partnera projektu VEGA: Analýza stupňa implementácie projektového riadenia do spoločností výrobného a nevýrobného sektora Slovenskej republiky multikulturní a přeshraniční spolupráci.

Ing. Petr Fanta, Ph.D.
Ing. Petr Fanta, Ph.D.

Ing. Petr Fanta, Ph.D. je lektorem projektového řízení v komerční praxi i na soukromých a veřejných školách. Problematikou přípravy a řízení projektů se zabývá již od roku 1998. Aktuálně připravuje a řídí projekty pro komerční subjekty a neziskový sektor, převážně z oblasti vzdělávání a ochrany přírody. Je také evaluátorem veřejných výdajových programů financovaných ze Strukturálních fondů Evropské unie. Od roku 2015 působí jako lektor na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou, obor Ekonomika a řízení podniku. V rámci postgraduálního studia na téže fakultě se zabýval outsourcingem a řízením outsourcingových projektů.

Školné

Cena BBA studia 45.000 Kč bez DPH platí pro přihlášky podané do 17. 8. 2020. Školné si navíc můžete rozložit až do 10 splátek bez navýšení ceny studia. Rádi vám připravíme splátkový kalendář dle vašich požadavků.

Vyplnit online přihlášku

Další informace

Projektové řízení - Hodnocení 4.66/5 - Hodnotilo 198 uživatelů