Marketing

Bachelor of Business Administration (BBA)

Marketing Bachelor of Business Administration (BBA)

Specializace BBA Marketing nabízí studentům ucelený přehled jednotlivých marketingových nástrojů a PR strategií. Zaměřuje se vytvoření marketingového plánu, oslovení cílové skupiny a na následnou implementaci nejen směrem k zákazníkům, ale také do organizace. Studenti se v rámci praktických seminářů seznámí s problematikou brandové propagace, zaměří se na efektivní komunikaci v marketingovém prostředí, nastaví vhodné PR strategii a mnoho dalšího. Po absolvování tohoto programu budou studenti disponovat znalostmi aktuálních marketingových trendů a naučí se čelit obchodnímu trhu s kvalitně vypracovaným marketingovým plánem. Specializace BBA Marketing obsahuje nad rámec základního bloku tyto moduly: Marketing produktu a značky, Marketingová komunikace a argumentace, Public Relations a Online marketing.

Brožura

Moduly programu

1. BLOK - ZÁKLADNÍ 2. BLOK - SPECIALIZACE
Teorie a praxe managementu Marketing produktu a značky
Personální řízení v organizaci Marketingová komunikace a argumentace
Základy finančního managementu Public Relations
  Online marketing

Průběh studia

Studium BBA trvá 9 - 12 měsíců, probíhá v českém jazyce a kombinuje moderní e-learning s interaktivními workshopy, které jsou seskupeny do několika víkendových dní. Studium je rozděleno na 2 bloky a každý blok je dále rozdělen na jednotlivé moduly.

Výstupem za každý blok jsou seminární práce nebo případové studie. Za první blok vypracuje student 2 práce, za druhý blok 3 práce nebo případovou studii, popřípadě jinou formu definovanou v rámci sylabu konkrétního modulu. Studium je zakončeno vypracováním závěrečné práce a její obhajobou.

Nad rámec uvedeného studenti mají možnost individuálních konzultací s lektory, které mohou probíhat skrze e-learningové prostředí, virtuální místnost, osobně, telefonicky nebo v emailové podobě. Lektoři jsou po celou dobu studia všem studentům plně k dispozici a studenti se tak na ně mohou obrátit kdykoliv s jakýmkoliv dotazem. K dispozici mají studenti také doplňkové materiály, které vyučující uveřejňují v rámci e-learningu.

E-learningový portál provádí studenty po celou dobu jejich studia. Zde naleznou informace o přednáškách, studijní materiály, harmonogramy přednášek a veškeré potřebné informace, což maximalizuje pohodlí i dostupnost informací.

Nejbližší termín výuky BBA ZÁKLADNÍHO BLOKU je 17. 10. 2020. Do této doby může student absolvovat moduly z vybrané specializace.

Lektoři ve specializaci

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA
PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA je absolventem Českého vysokého učení technického – fakulty strojního inženýrství a studia programu MBA na Vysoké škole ekonomie a managementu. V dalším studiu se věnoval především psychologii a sociologii se zaměřením na řízení lidských zdrojů a získal titul doktora filozofie. Věnoval se problematice strategického managementu a ukončil studium v programu DBA. Disertační práci z oblasti výzkumu analytických nástrojů pro rozhodovací procesy obhájil v roce 2019 a získal titul Ph.D. Nyní si své teoretické znalosti obohacuje dalším studiem v oboru řízení a ekonomiky podniku. Po dlouholetých obchodních zkušenostech působil cca 10 let v TOP managementu českých a nadnárodních firem na pozicích obchodního a marketingového ředitele. Je autorem řady e-learningových kurzů pro Ministerstvo práce a sociálních věcí, spoluautorem monografie, autorem řady odborných článků a příspěvků, působil jako konzultant pro řízení projektů z Evropských strukturálních fondů pro Ministerstvo zemědělství. V současné době se kromě lektorské činnosti na vysokých školách a přípravy studijních programů MBA, zabývá ještě poradenskou a konzultační činností pro podnikovou sféru a státní správu, koučinkem manažerů a činnostmi souvisejícími s řízením podniků.

Ing. Yvona Charouzdová
Ing. Yvona Charouzdová

Ing. Yvona Charouzdová studovala na univerzitách v Praze a Velké Británii. Prošla celou řadu profesionálně zaměřených seminářů v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získala na vedoucích pozicích v mezinárodní firmě Neumann International. Zabývala se zde poradenskou činností v oblasti vyhledávání špičkových manažerů, osob středního článku řízení a specialistů. Mezi další aktivity patřilo i řízení špičkových poradenských projektů v oblasti rozvoje řízení lidského potenciálu (vypracování a implementace hodnotících a motivačních systémů, odměňování podle výkonu, manažersko-personální audity a organizační poradenství). Později se v respektované bance zabývala koncepcí vzdělávacích programů a sama je pilotně lektorovala. V současné době je ředitelkou společnosti Talent Management Center International a zároveň vede důležité projekty v oblasti leadershipu a talent managementu. Jako trenérka se specializuje na workshopy zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, měkkých dovedností, vedení lidí, leadershipu a prodeje. Vede rovněž specializované tréninky se zaměřením na nábor pracovníků, strategický rozvoj lidských zdrojů, odměňování, a mezikulturní řízení společností. Koučuje špičkové manažery s vynikajícími výsledky.

Ing. Lenka Lamešová
Ing. Lenka Lamešová

Ing. Lenka Lamešová má mnohaleté zkušenosti v lektorské, manažerské i poradenské oblasti. Více jak 10 let zastávala vysoké manažerské pozice, byla výkonnou ředitelkou Fondu ohrožených dětí v Praze, ředitelkou cestovní agentury a ředitelkou soukromé anglické základní školy. Její specializací v oblasti vzdělávání dospělých jsou manažerské dovednosti a leadership. V poradenské a koučovací praxi se věnuje osobnímu rozvoji klientů, především komunikaci, zvládání emocí a konfliktních situací, zvládání stresu, typologii osobnosti, sebepoznávání, time managementu, stress managementu a personalistice. Lenka Lamešová vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Odborné vzdělání si pak dále doplnila pedagogickým a psychologickým studiem, jehož poznatky uplatňuje především formou soukromého vzdělávání a odborných konzultací.

Mgr. Jiří Kocich, MBA
Mgr. Jiří Kocich, MBA

Mgr. Jiří Kocich, MBA působí jako konzultant a lektor v oblasti strategického marketingu, managementu a řízení lidského kapitálu. Je výkonným ředitelem společnosti ABATON consulting s.r.o., jež je poradenským centrem zaměřeným na zvyšování výkonu obchodních a marketingových struktur klientů. V současné době se specializuje především na zvyšování výkonu obchodních a marketingových oddělení, tvorbu strategických řešení a marketingových taktických aplikací, parametrizaci salesových struktur a supervitalizaci na bázi CRM - CVM (Customer Value Management). Více než patnáct let působí Jiří Kocich v privátních i nadnárodních společnostech, kde se především věnuje vedení obchodních týmů, vytváření, implementaci marketingových strategií a PMS (Performance Management Systems). Je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Nottingham Trent University UK.

PhDr. František Grunt
PhDr. František Grunt

PhDr. František Grunt se marketingu a marketingové komunikaci věnuje již 15 let, pracoval na různých marketingových pozicích v řadě českých i zahraničních firem. V současné době působí na pozici manažera marketingu ve společnosti Lidl stravenky, v.o.s., sesterské firmy Lidl Česká republika, kde má na starosti rozjezd stravenkového byznysu a propagaci značky Naše stravenka. Současně vyučuje marketing na několika soukromých školách. K jeho oblíbeným marketingovým oblastem patří strategický a produktový marketing, on-line komunikace a PR. V roce 2007 získal se svým týmem první místo v soutěži Internet Effectiveness Awards v kategorii Malé invenční projekty, kde uspěl s projektem Hotel Selector. Na trh uvedl dvě služby, které získaly ocenění IT produkt roku - Multihostingový balíček HOME a Superstránku. Ve svém volném čase se věnuje rodině, sportu a dobrým knihám.

Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Ing. Petra Jílková, Ph.D. je absolventkou Fakulty financí a účetnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde na Katedře veřejných financí získala v roce 2014 titul Ph.D. a obhájila disertační práci (Školné, jeho dopad na soukromou návratnost investice a financování bankovním úvěrovým produktem). Marketingu a financím se věnuje již 10 let, pracovala na pozici produktového manažera v České spořitelně a Komerční bance, kde získala praktické zkušenosti v oblasti marketingové komunikace, vývoje a řízení produktového portfolia. Účastnila se projektu zavedení čipové technologie na platební karty Visa a MasterCard v České republice. Nyní působí na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Školné

Cena BBA studia 45.000 Kč bez DPH platí pro přihlášky podané do 17. 8. 2020. Školné si navíc můžete rozložit až do 10 splátek bez navýšení ceny studia. Rádi vám připravíme splátkový kalendář dle vašich požadavků.

Vyplnit online přihlášku

Další informace

Marketing - Hodnocení 4.66/5 - Hodnotilo 196 uživatelů