Přínosy specializace
MSc Marketing

  • Zvládnete navrhnout optimální marketingovou strategii.

  • Dokážete využívat teoretické i praktické znalosti marketingu.

  • Budete schopni kvalitně komunikovat svou značku veřejnosti.

  • Seznámíte se se základními prvky copywritingu.

  • Osvojíte si fungování všech marketingových nástrojů.

  • Pochopíte problematiku digitálního marketingu.



Podrobný průběh studia specializace
MSc Marketing

  • Studium MSc trvá 1 rok, probíhá v českém jazyce a kombinuje moderní e-learning s interaktivními workshopy, které jsou seskupeny do několika výukových dnů.

  • Studium je rozděleno na 3 bloky a každý blok je dále rozdělen na jednotlivé moduly.

  • Výstupem za každý blok jsou seminární práce nebo případové studie. Za první blok vypracuje student 3 práce, za druhý blok 2 práce, za třetí blok 1 seminární práci, popřípadě jinou formu definovanou v rámci sylabu konkrétního modulu.

  • Studium je zakončeno vypracováním závěrečné práce a její obhajobou.

  • Výuka je vedena profesionálními lektory, kteří jsou vybranými odborníky na konkrétní témata. Lektoři jsou po celou dobu studia všem studentům plně k dispozici a studenti se tak na ně mohou obrátit kdykoliv s jakýmkoliv dotazem.

  • Studenti mají možnost individuálních konzultací s lektory, které mohou probíhat skrze e- learningové prostředí, virtuální místnost, osobně, telefonicky nebo v emailové podobě.

  • E-learningový portál provádí studenty po celou dobu jejich studia. Zde naleznou informace o přednáškách, studijní materiály, harmonogramy přednášek a veškeré potřebné informace, což maximalizuje pohodlí i dostupnost informací.

  • Úspěšný absolvent získá titul MSc., který se píše za jménem. Absolventi studia MSc tak získávají náskok před ostatními.

Lektoři specializace

Podmínky přijetí

Platí pro přihlášky podané do 18. 4. 2021.
Platbu si navíc můžete rozložit až do dvanácti splátek bez navýšení ceny.
Začít studovat můžete kdykoliv v průběhu roku.